søndag 21. oktober 2012

Bursdagsønsker



Her kommer en ønskeliste
til Hannas 1årsdag.
(Bedre sent enn aldri Tante Rita ;))


 Siden jeg skal lage et lekekjøkken,
trengs det litt accessories :)



Treleker fra ToysRus:



Frokostsett




Frukt og grønnsaksett





Happy House grytesett





Meierisett





Middagservise i 33 deler






Det finnes også nettbutikk


 Blir glade for kjøkkenting av alle slag
(helst i tre så de tåler å bli tygd på,
og de må ikke være fra ToysRus :))
Hun ønsker seg også


Bok "Mine første 100 ord"










Fingermaling (en som er trygg til å smake på ;))








Leketelt av et eller annet slag :)







Hun ønsker også penger, så vi kan kjøpe henne vinterjakke og vintersko :)







Dette er bare en hjelpeliste med ønsker,
og vi blir glad for alt mulig annet !!!!


Ha en fin uke folkens!!!
Lev vel, på en Dixi karamell ;)

***






5 kommentarer:

Kristine sa...

Masse fine ønsker til 1-åringen:-)
Kvar er leiketeltet på bildet frå ?

Brith sa...

Det er fra Riktige Leker, Kristine:)

Anonym sa...

Jepsi pepsi! klem fra tante:-)

Anonym sa...

Kjære Brith. Hadde glemt av denne bloggen - en nydelig blogg!! Hanna er jo blitt ei stor jente, og med deg som mamma så er hun jo til enhver tid SÅ fjong :)

Du slutter ikke å imponere med kreativitet, jeg blir inspirert og skal nok prøve meg på noen av dine prosjekt (når jeg får ånden over meg)...

Ella og Fia har jo skiftet beite, men vi ses plutselig - på butikken, eller i byen :)

Hils gjengen i Hassebakken - KLÆM ¤

//Silje

Brith sa...

Ble sååå lei meg når jeg hørte at Ella og Fia skulle slutte :( Men skjønner det er enklere med bhg som er nærmere :)Veldig koselig å høre at du blir inspirert :)Håper vi ses plutselig, hadde vært veldig koselig å sett snuppene igjen <3 Og ikke minst ditt bilde åsyn Silje, er alltid så hyggelig å slå av en prat med deg :)
Gi jentene en stoooor kos fra meg :)
Klemklem!!!